Σελίδες

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Τραπέζι σκακιού ή αλλιώς Ανακύκλωση τραπεζιού καφενίου


Μία γλυκιά καλημέρα σε όλους σας   
με άκρως καλοκαιρινή διάθεση και το μπλογκάκι μου
θα έλεγα και εγώ αλλά όχι και τόσο τρέχω ως γνωστό αφού να φανταστείτε 
ΖΩ στο πανέμορφο νησί του Β. Αιγαίου
τη μυρωδάτη ΧΙΟ
και μπάνιο έχω κάνει μόνο 1 
τα παιδιά μου 3
απαράδεκτο το ξέρω αλλά που χρόνος;

Η ανάρτηση που σας έχω ετοιμάσει αφορά κάτι που ήθελα να κάνω αρκετά χρόνια τώρα 
αλλά όλο το ανέβαλα
έγκειται η ώρα 


Το τραπεζάκι καφενείου που είχαμε στην αυλή είχε σκουριάσει
κάθε χρόνο το τρίβαμε και ξαναβάφαμε 
έλα όμως που εγώ το ήθελα ψηφιδωτό!
Αγαπάμε πολύ στην οικογένεια το σκάκι και θα θέλαμε να έχουμε ένα δαπέδου
πιο εύκολο από ότι το τραπέζι  
αλλά αυτό σημαίνει αρκετά τετραγωνικά αυλής
τα οποία έπρεπε να τα πάρω από το κήπο με τα λουλούδια 
αυτό δεν θα το έκανα με τίποτα 
έτσι για να μη τα πολυλογώ.
ΑΠΟΦΑΣΊΣΤΗΚΕ

Τραπέζι σκακιού με ψηφιδωτό μαζί !

 

Το εγχείρημα ξεκίνησε από το Πάσχα
πήρε ένα 2 μηνο
το ξέρω πολύς χρόνος αλλά άξιζε το κόπο νομίζω

Ο σύζυγος έδωσε μεγάλο χέρι βοηθείας
έβαλε ένα μεταλλικό στεφανάκι πάνω από το τραπέζι


για να μπορεί να μπει η κόλλα με τα πλακάκια 
όλα τα υλικά τα είχαμε από περισσεύματα 
τουβλάκια από ένα μικρο παρεκκλήσι που έχουμε
πλακάκια από το μπάνιο ,δάπεδο κτλ.



Το δύσκολο ήταν να κοπούν και εκεί βοήθησε πάλι ο σύζυγος
γιατί ήθελαν δύναμη εγώ τόση δεν έχω


Πρώτα κόπηκαν όλα τα κομμάτια του σκακιού και έπειτα τα μπαστούνια από τα πλακάκια
για να κόψω με την τανάλια τις ψηφίδες



Έκοψα τις ψηφίδες μου τα κομμάτια του σκακιού περίμεναν τη σειρά τους


Το επόμενο στάδιο ήταν να κολλήσω πρώτα τα παραπάνω κομμάτια


Βέβαια μου ξέφυγαν λίγο γιατί μετά συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να βάλω και στις άκριες
στήριγμα να μην γλιστράει και σταυρουδάκια για τους αρμούς
αλλά αυτά που είχαμε στο σπίτι ήταν μεγάλα και δεν θα μας έπαιρνε στις διαστάσεις που είχαμε 
άρα έπρεπε να κόψουμε πιο μικρά τα κομμάτια πράγμα αδύνατον ακόμα θα το είχαμε άφτιαχτο
του χρόνου ίσως



Μια βραδιά το λοιπόν ε΄κει που δούλευα
εμφανίστηκε ένας νυχτερινός επισκέπτης
μια ευχάριστη παρέα την όποια δεν είχα ξαναδεί από τόσο κοντά



μα δεν είναι γλύκα ;

Σκαντζόχοιρος στην αυλή μου απίστευτο 
ένα μουτράκι απίθανο


Η ώρα ήταν 11,30 το βράδυ 
είπαμε να το κρατήσουμε να το δουν τα παιδιά το πρωί αλλά δεν το καταφέραμε αναποδογύρισε
το κουβά που το είχαμε βάλει και πήρε το δρόμο του για άλλες περιπέτειες


Όταν τελείωσα το τμήμα του σκακιού και σταθεροποιήθηκε
άρχισα να γεμίζω τα πλαϊνά τμήματα 
όταν τελείωσα και με αυτά το τελευταίο στάδιο ήταν να στοκάρω 
 

το μόνο που μένει πια είναι να το βερνικώσω αλλά θα γίνει και αυτό εν καιρώ
που θα πάει.




Σας αφήνω τώρα γιατί το καθήκον με καλεί 
με μία φωτογραφία από έναν ολάνθιστο κάκτο 
σας έχω πει ότι τρελαίνομαι για κάκτους;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου