Σελίδες

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Κασκόλ ΜΑΝΙΑ



 Ναι είναι γεγονός ότι φέτος έχω πάθει κασκόλ ΜΑΝΙΑ
είχα να πιάσω βελόνες από το καιρό που η γιαγιά Στάσσα μου έδειχνε κάποια απλά
σχέδια όσο εκείνη έπλεκε τις κουβέρτες για τα παιδιά της και τα εγγόνια της  
προίκα βλέπετε την οποία εγώ και η αδελφή μου έχουμε τιμήσει δεόντως τα άλλα εγγόνια είναι ανύπαντρα ...  ακόμα αλλά είμαι σίγουρη ότι εκτιμάνε την καλή δουλεία και το κόπο αυτής της καταληκτικής γυναίκας , μαμάς , γιαγιάς , προγιαγιάς ( μέσα από την κόρη μου ) , αδελφής .




Η γιαγιά μου λοιπόν ήταν αυτή η οποία έβαλε ένα λιθαράκι 
 στο να γνωρίζω αυτά τα λίγα και η μητέρα μου και η πεθερά μου βλέποντας 
ότι ξεκινώ λίγο λίγο και με περιέργεια όλα αυτά προσπαθούν να με μάθουν μυστικά 
που δεν γνώριζα 




 Πρέπει να πήγαινα 3η με 4η Δημοτικού όταν τα Σαββατοκύριακα πηγαίναμε στης γιαγιάς και στου πάππου όταν ταξίδευε ο μπαμπάς ( ναυτικός βλέπετε ),
και φαντάζομαι τώρα έχοντας τα δικά μου παιδιά   
 ότι για να μας κρατάει απασχολημένες και ήσυχες εμένα και την αδελφή μου
 μας έδινε ένα κορσεδάκι ή 2 βελόνες και μας μάθαινε τα βασικά.
 Αυτά τα βασικά είναι που δεν ξεχνιούνται και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια
 για μένα ορισμένες φορές είναι σαν να ήταν χτες ο πάππους και η γιαγιά με το καφεδάκι τους
 τα κουρκουμπίνια της ( μελομακάρονα τα οποία εκείνη δεν σιροπιάζε , μόνο σε γιορτές για να κάνουν τη διαφορά) . Βελόνες , κορσεδάκια και άπειρα πλεκτά...



Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στη γιαγιά Στάσσα και στον παππού Σταμάτη
αλλά λίγο πιο πολύ σε εκείνη την ήρεμη δύναμη
πέρασαν κιόλας 3 χρόνια
ο Θεός ας αναπαύει τις ψυχές σας...










2 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΑ τα κασκόλ!!! κι εγω κάπως ετσι ξεκίνησα, με την βοήθεια της γιαγιάς και της μανούλας!!! και τωρα youtube!!! χαχα πολύ όμορφα είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Σοφία μου , ειμαι πολυ χαρουμενη που σου αρέσουν και δεν πιστευα οτι θα έχω τοση μανια με αυτά ψυχοθεραπεια .....φτιαξε blog εγω που δεν το εχω ανακοινώσει σε πολύ κοσμο και έχω παρα πολλες επισκεψεις απο όλο το κοσμο... είναι πολυ ευχαριστο όλο αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή