Σελίδες

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

ΤΟΥΡΤΑ FROZEN Β΄ΜΕΡΟΣ

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake
Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα που υπάρχει στη χώρα μας τις τελευταίες εβδομάδες
η αλήθεια είναι ότι  μου είχε κοπεί η όρεξη 
αβεβαιότητα για το αύριο για το μέλλον των παιδιών μας ....

Αλλά εμείς σαν γονείς , πιστεύω ότι δεν πρέπει να αφήνουμε να μας παίρνει από κάτω 
τίποτε, και ότι αν προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο των παιδιών μας θα δικαιωθούμε
και θα μας το αναγνωρίσουν στο μέλλον τα ίδια....

Γι΄αυτό και εγώ σε κόντρα όλης αυτής  της τρομοκρατίας 
αυτό που κάνω είναι να συνεχίζω ακάθεκτη 
και να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό στα παιδιά μου ...
Εσείς;

Και το παράδειγμα, η τούρτα της πριγκίπισσας μας  
με θέμα το  Frozen  
οι φιγούρες είναι υπέροχες και τις βρήκα κατά τύχη  σε γνωστό παιχνιδομάγαζο του νησιού
λίγες μέρες πριν από τα γενέθλια, στο μυαλό μου είχα βάλει διάφορες
τούρτες με πρωταγωνιστικό ρόλο την Ελσα ή την Άννα και για πιο ευκολία τον Όλαφ το χιονάνθρωπο  ο οποίος θα φτιαχνόταν 
πολύ εύκολα με 2 στρογγυλά παντεσπάνια το ένα πιο μικρό για το κεφάλι
και το άλλο πιο μεγάλο για το κυρίως σώμα αλλά όταν είδα τις φιγούρες τις οποίες 
και χρυσοπλήρωσα αλλά χαλάλι της, έπαθα ...   ζημιά.
Οπότε ήταν ευκαιρία να τις πάρω και να τις βάλω στην τούρτα , τώρα βέβαια διακοσμούν το παιδικό δωμάτιο όπου και ένα μέρος του θέματος του είναι αυτό .



τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

Οι άσπρες και γαλάζιες χιονονιφάδες  ήταν και αυτές
ουρανοκατέβατες τις βρήκα τυχαία
αλλά έδεσαν κατά τη γνώμη μου άψογα με το θέμα μας 


τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake


Ο πάγος έγινε  όπως έγιναν και τα γλειφιτζούρια που μπορείτε να βρείτε    εδώ



τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake


τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake


Η τούρτα έγινε σε 2 επίπεδα, εύκολη αρκετά εκτός από ένα σημείο της που δυσκόλεψε εμένα 
κάποιον άλλο μπορεί και όχι 


τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake


τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

Η δυσκολία μου ήταν οι στρώσεις από το παντεσπάνι που έκανα 
γιατί ήθελαν πολλά ταψάκια πράγμα που εγώ δεν είχα και δεν είχα μεριμνήσει κιόλας να πάρω τα μιας χρήσεως, οπότε όποιος το τολμήσει να τα πάρει θα του είναι σωτήρια 



τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake
Τα υλικά για το παντεσπάνι της αδελφής μου  είναι :

5 αυγά
5 κ.σ. αλεύρι
5 κ.σ. ζάχαρη 
2 βανίλιες 

Εκτέλεση : 


Χτυπάμε όλα τα υλικά για 15΄ δυνατό χτύπημα και ρίχνουμε το μείγμα μας σε ταψί που να έχει λαδόκολλα από κάτω και ψήνουμε  σε προθερμασμένο φούρνο, αερόθερμο στους 180 βαθμούς Κελσίου για 15΄ επίσης  
Η δόση που σας δίνω είναι για ένα ταψί του φούρνου το οποίο το πάχος μας πρέπει να είναι 1 εκατοστό περίπου και δεν το σιροπιάζουμε , βγαίνει μια στρώση 
 εγώ από αυτή τη δόση έβγαλα τα 2 στρογγυλά της βάσης οπότε ανάλογα με τις διαστάσεις του ταψιού που θα χρησιμοποιήσετε θα τροποποιηθεί και το πόσες στρώσεις θα βγάλετε από αυτή τη δόση .  


τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake

τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake
Η γέμιση ήταν μια μους σοκολάτας

250 γρ. κουβερτούρα υγείας
250 γρ. κρ. γάλακτος 

φτιάχνω μία γκανάζ, ζεσταίνω δηλαδή την κρέμα γάλακτος σε ένα κατσαρολάκι και τη ρίχνω στο μπολ που έχω ήδη μέσα την κουβερτούρα σε κομματάκια, έτσι πέφτοντας η ζεστή κρ, γάλακτος λιώνει η κουβερτούρα και με ένα σύρμα ανακατεύω μέχρι να  ομογενοποιηθούν τα 2 υλικά μας,
  το αφήνω στην άκρια να κρυώσει και μετά το βάζω στο ψυγείο να παγώσει μέχρι να σφίξει .

Έπειτα χτυπάω στο μίξερ 500 γρ. κρ. γάλακτος με άχνη ζάχαρη τόση
 όσο θέλω να είναι γλυκιά η μους, 
λίγο πριν το τέλος του χτυπήματος ρίχνω κουταλιές κουταλιές από την γκανάζ μέχρι να ενσωματωθεί με την κρ. γάλακτος, αυτό ήταν , είναι έτοιμη  και η γέμιση .

Οπότε τώρα ξεκινάω να συναρμολογώ τα παντεσπάνια με τη γέμιση εναλλάξ  μέχρι να τελειώσουν τα υλικά μου 

εγώ χρησιμοποίησα 3 παντεσπάνια μεγάλα και 2 μικρά 



τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake



Κάλυψα την τούρτα με επιπλέον σαντιγί, με πολλές χιονονιφάδες  
και με γαλάζια καραμέλα 
η οποία αντιπροσώπευε  τον πάγο που έφτιαχνε η Έλσα 

τοποθέτησα τους χαρακτήρες μας,  τα κεράκια 
και έτοιμη να ακούσει το τραγουδάκι : Να ζήσεις ...... και χρόνια πολλά ..... 



τούρτα Ψυχρά & Ανάποδα
frozen cake
Το ξέρω πως πρέπει να βρω το χρόνο  έχω τόσες αναρτήσεις σε προσχέδιο 
που περιμένουν υπομονετικά ...

δεν υπόσχομαι γιατί μπορεί να αθετήσω το λόγο μου αλλά 
θέλω να πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα έχετε πάλι νέα μου ...

έχω και πολλές Χιώτικες διαδρομές  σε παραλίες και χωριά του νησιού μου ...

Καλή επιτυχία σε όσους τολμήσουν την τουρτίτσα μας!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου