Σελίδες

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

ΠΛΕΧΤΑ Κασκόλ, σκουφάκια, κασκόλ γιακάς, παπουτσάκια και ο Χειμώνας καλά κρατεί...


Καλησπέρα σας , και ας άργησα...
Το γνωρίζω ότι δεν σας είμαι συνεπής αλλά πιστέψτε με
όσο και εάν προσπαθώ το βράδυ,
 όταν καθίσω να γράψω μια ανάρτηση κατά 95%
με παίρνει ο ύπνος από την κούραση.
Μα δεν είναι μόνο αυτό για να αναρτηθεί κάτι περνάει από 40 κύματα
πρώτα να περαστούν οι ατέλειωτες φωτογραφίες που έχουν βγει
έπειτα να επιλεγούν οι καλύτερες  να γραφτεί το κείμενο είναι το τελευταίο.

Μα σήμερα έχω καθίσει από τις 8΄30 το βράδυ και είναι 11΄40 αυτή τη στιγμή που γράφω 
το έχω βάλει πείσμα και θα ολοκληρώσω αυτή την ανάρτηση επιτέλους
όλες αυτές τις ημέρες μάζεψα αρκετό υλικό και πρώτα ο θεός μέχρι το τέλος της εβδομάδας
θα αναρτηθούν και άλλα πολλά. 

Για την ώρα λοιπόν η πρώτη φωτογραφία είναι τα Πρώτα μου παπουτσάκια τα οποία τα ετοίμασα για μία μπέμπα 30 ημερών περίπου έχω ενθουσιαστεί τόσο πολύ που θα φτιάξω και για την πριγκίπισσα και για τον πασά.



Εδώ είναι το κασκόλ γιακάς που λέω εγώ το οποίο
σας το έχω ξαναδείξει μα αυτή τη φορά είναι τελειωμένο με το κουμπάκι του .



 Εδώ είναι κάτι που είχα αρχίσει αρκετούς μήνες πριν μα είπα ότι δεν θα ξαναβάλω κάτι καινούργιο εάν δεν τελειώσω αυτά που έχω ξεκινήσει ήδη.












 Εδώ το έκανα σετάκι με σκουφί και το κασκόλ γιακάς με 2 κουμπάκια

 Αυτό εδώ είναι υπό κατασκευή ακόμα
με 2 διαφορετικά νήματα κασκόλ .


Αυτό εδώ είναι έτοιμο και το έχω φορέσει ήδη αρκετές φορές
οι φωτογραφίες είναι από την κατασκευή του 


στο σκουφί του έχω βάλει και πλεκτά λουλούδια σε επόμενες αναρτήσεις θα προσπαθήσω να βάλω έστω και μία φωτογραφία για να δείτε  .


Την ιδέα για τα παπουτσάκια την έχω δει σε μία μαμά ταλαντούχα γιατί παρόλο που έχει 3 παιδιά 
αγαπάει αυτό που κάνει και τα χεράκια της κάνουν υπέροχα πράγματα  

επισκεφθείτε την ελπίζω να έχω γράψει σωστά το σύνδεσμοΚερασόπιτες .


 Και μια πεταλουδίτσα δεν θα μπορούσε να λείπει από το μπερεδάκι της.
Όλγα μου να σας ζήσει!!!



Και εδώ για μία δεσποινίδα



κασκόλ και μπερεδάκι σε μώβ-φούξια .


Εδώ σε πράσινο-κίτρινο 
το οποίο έγινε και σε μαθήτρια Δημοτικού και σε γυναίκα 
χρώμα πασπαρτού


και χρώματα έντονα .




Σας καληνυχτίζω και εύχομαι σε όλους ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
μιας και δεν τα είπαμε ποιο νωρίς
σας αφήνω με τις
ΥΠΕΡΟΧΕΣ
ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΛΑΛΑΔΕΣ 
που έχει το νησί μας
 




4 σχόλια:

  1. πραγματικη παραγωγη!το ενα πιο ωραιο απ'το αλλο!μπορει να αργησες να κανεις αναρτηση αλλα μας αποζημιωσες!αλλωστε οι αναρτησεις δεν θα πρεπει να μας αγχωνουν(οχι αλλο αγχος-ευχαριστω), αλλα να μας ξεκουραζουν, να μας φερνουν σ'επαφη με κοσμο για κουβεντουλα και ανταλλαγη αποψεων.καλημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποσο δικιο εχεις... Το θέμα δεν είναι αν κανεις πραγματα αλλα αν σε αφήνουν να τα αναρτησεις. Οταν θελουν είναι αγγελακια αλλα οταν δεν θελουν οσα ατομα και αν είμαστε στο σπιτι δεν τα βγαζουμε περα θελω να πιστευω οτι μεγαλωνοντας θα στρωσουν τα πραγματα.. Μια αναρτηση όντως με ξεκουραζει και η επαφη με το κοσμο υπεροχη ... καλο υπολοιπο εβδομαδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα πλεκτα! Πρέπει να πλέκεις πολύ γρήγορα για να κάνεις τόσα πολλά! Αυτά τα κοκκινα λουλούδια είναι απο τη Χιο;;; Αγριολούλουδα;;; Πωπω θα είχα γεμίσει το σπίτι μου, είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω, τα κοκκινα λουλουδια είναι τουλιπες που καθε Ανοιξη κατακλυζουν τα χωραφια στη Χίο είναι κοκκινες και εμεις εδω τις λεμε Λαλαδες, και εχουμε και τα μικρα τα Λαλαδακια που βγαίνουν απο Δεκεμβριο καμια φορα και εχουν μωβ, ασπρο, ροζ και φουξια χρώμα θα βαλω φωτογραφιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή