Σελίδες

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Αποτελέσματα Διαγωνισμού και τα Τσουρέκια της πεθεράς !!!

Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 


Μεγάλη Τρίτη σήμερα και τα τσουρέκια της πεθεράς
είναι μία συνταγή που κρατάει χρόνια στην οικογένεια της πεθεράς μου 
είναι τσουρέκια ζουμερά αλλά και άγλυκα δηλαδή έχουν ζάχαρη λίγη
και για κάποιους που τα προτιμάνε άγλυκα όπως εγώ είναι πεντανόστιμα.

Αλλά πρώτα όπως λέει και ο τίτλος πάω στα αποτελέσματα του Πασχαλινού Διαγωνισμού που θα δείτε εδώ 

Τα έγκυρα σχόλια ήταν 2 
γιατί ναι μεν κάποιοι έγιναν μέλη αλλά δεν άφησαν σχόλιο
κάποιοι άφησαν σχόλιο στο facebook
άλλοι έγιναν ακόλουθοι στο google + 
άλλοι έκαναν απλώς κοινοποίηση 
οπότε δεν μπορώ να τους δεχτώ σαν διαγωνιζόμενους 

οπότε οι τυχερές είναι 
η ΕΛΠΊΔΑ από το twoboysandhope.blogspot.gr 
και η ΜΑΡΊΑ  από το Hope Hopkins

σας έχω ήδη στείλει e-mail για να μάθω τις διευθύνσεις σας 
και να φύγουν όσο το δυνατόν πιο σύντομα οι λαμπάδες από το νησί
και να τις έχετε τουλάχιστον τη Μ. Παρασκευή στα χέρια σας .


Κορίτσια μου σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τα όμορφα σχόλια σας και 
για την χαρά που μου δώσατε όταν τα είδα
σας εύχομαι Καλό Πάσχα 
και η Ανάσταση Του Κυρίου 
να φέρει υγεία και χαρά στα σπιτικά σας 
όπως και σε όλο το κόσμο !!!

Μαστίχα Χίου για Πασχαλινά Τσουρέκια
Μαστίχα Χίου για Πασχαλινά Τσουρέκια 


Μα πάμε να σας δείξω τη συνταγή για τα τσουρέκια της πεθεράς 


Υλικά :

για 6 τεμ. 

250 γρ. βούτυρο λιωμένο
1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις 
8 αυγά 
250 γρ. ζάχαρη
300 γρ. γάλα χλιαρό 
2 φακελάκια ξερή μαγιά 
10 γρ. μαχλέπι 
5 γρ, μαστίχα ΧΙΟΥ
1 αυγό για το άλειμμα 
και 3 βανίλιες  προαιρετικά δική μου πινελιά
αμύγδαλα  προαιρετικά δική μου πινελιά



Μαστίχα Χίου για Πασχαλινά Τσουρέκια
Μαστίχα Χίου 



Εκτέλεση :

Η πεθερά μου τα ζυμώνει όλα μαζί  και αφήνει ζύμη να φουσκώσει , έπειτα φτιάχνει τις πλεξούδες τις αφήνει και αυτές να φουσκώσουν, αυγουλώνει και ψήνει , 

εγώ όμως έφτιαξα πρώτα ένα προζύμι με τη μαγιά, λίγη ζάχαρη και λίγο αλεύρι με γάλα
δηλαδή να γίνει ένας πηχτός χυλός σε 10 λεπτά έχει ήδη φουσκώσει ,

έπειτα στο μπλέντερ ρίχνω το μαχλέπι , τη μαστίχα και λίγη από τη ζάχαρη μου και τα χτυπώ 
μέχρι να διαλυθούν και να γίνουν σκόνη 
η ζάχαρη βοηθάει γιατί αλλιώς η μαστίχα θα κολλήσει 
και δεν θα διαλυθεί





Εγώ έφτιαξα 1 και μισή δόση γιαυτό και 12 τα αυγά

τα χτυπώ με τη ζάχαρη για να αφρατέψουν λίγο και προσθέτω και τα 
αρωματικά ανακατεύω και προσθέτω όλα τα υλικά πλην του βουτύρου.







ζυμώνω όλα τα υλικά μου και προς το τέλος ρίχνω το βούτυρο μέχρι να το απορροφήσει όλο 
αφήνω να ξεκουραστεί και να φουσκώσει η ζύμη μου για 1 ώρα τουλάχιστον 
όσο πιο ζεστά είναι τόσο το καλύτερο  
γιατί φουσκώνει πιο γρήγορα
ένα κόλπο για όσους έχουν ηλεκτρική κουβέρτα είναι να την ανάψουν και να τα βάλουν πάνω 
ετοιμάζονται πολύ γρήγορα 
άλλοι τρόποι είναι τα καλοριφέρ, κλιματιστικά, κουβέρτες 
κάθε τρόπος  ευπρόσδεκτος, γιατί όπως βλέπετε ο καιρός μόνο Ανοιξιάτικος που δεν είναι ...







 Τα αμύγδαλα εν το μεταξύ τα φουρνίζω λίγο πριν τα βάλω στο μπλέντερ για 
γίνουν χοντροκομμένα το άρωμα τους είναι φανταστικό !!!







Όταν η ζύμη μου έχει φουσκώσει την φτιάχνω πλεξούδες και τις τοποθετώ σε ταψιά ρηχά αφού πρώτα έχω βάλει από κάτω αντικολλητικό χαρτί εκτός και εάν είναι σιλικόνης οπότε δεν χρειάζεται κάτι  ή τη βάζω σε φόρμες  όπως έκανα παρακάτω για τα παιδιά 
( με το που ψήθηκα ν εξαφανίστικαν στα στομαχάκια τους ) 

και τα αφήνω να φουσκώσουν για ακόμη μία φορά .




Τσουρέκια με μαστίχα Χίου

Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 

Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 



Όταν έχουν πια φουσκώσει 
τα αλείφω με ένα αυγό χτυπημένο  και τους ρίχνω από πάνω και το αμύγδαλο. 



Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 


Τα ψήνω σε αερόθερμο προθερμασμένο στους 180 βαθμούς Κελσίου για 20 λεπτά. 




Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 

Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 

Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 



Όταν κρυώσουν καλά τα τυλίγω με μεμβράνη και τα αποθηκεύω στη κατάψυξη και βγάζω όποτε θέλω ή τα στολίζω με κορδέλα και είναι έτοιμα για δωράκια.



Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 

Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 


Εμείς ένα το κόψαμε ήδη σε κομμάτια το τοποθετήσαμε στην πιατέλα και είναι έτοιμο να σερβιριστεί σε όποιον δεν νηστεύει από τώρα .


Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 

Τσουρέκια με μαστίχα Χίου
Πασχαλινά Τσουρέκια 


Εσείς φτιάξατε τσουρέκια ακόμα ή τα αγοράσατε ;
 Ότι και να επιλέξατε να κάνετε 
να είναι καλοφάγωτα 

και να ξέρετε δεν είναι κακό να αγοράζουμε που και που ...

οι μέρες είναι κουραστικές και δύσκολες 

Καλή επιτυχία σε όσους το τολμήσουν !!!


2 σχόλια:

  1. ευχαριστω Αρχοντια μου!!! Καλο Πασχα σε σενα και την οικογενεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ κατατοπιστική ανάρτηση, Αρχοντία μου! Τρελαίνομαι για τσουρέκια αλλά είναι μεγάλος μπελάς να τα φτιάξεις! Ευχαριστώ πολύ για τη λαμπάδα! Σου εύχομαι καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή