Σελίδες

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΑΤΥΧΗ ΣΤΙΓΜΉ

 Η απουσία μου οφείλετε στο γεγονός ότι ο πασάς μου,
μου έριξε κάτω τον Υπολογιστή 
με αποτέλεσμα από την προηγούμενη
Τρίτη να μην λειτουργεί , ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
και όπως θα φαντάζεστε φρίκαρα διότι ένα βράδυ πριν, έλεγα ότι πρέπει να αρχίσω
να αποθηκεύω πράγματα για παν ενδεχόμενο ,
μόνο που δεν πρόλαβα!!!!! Δυστυχώς  έχασα όλο τον C 
μία εβδομάδα μα τι βδομάδα !!!

Τελικά νομίζω ότι ο Μάιος σαν μήνας δεν μας πήγε  αφου φτάσαμε μέχρι και το νοσοκομείο
σιγουρα δεν μας πηγε.
Το έφτιαξα ευτυχώς και τώρα τον έχω στα χέρια μου και νομίζω ότι είναι και η 
πρώτη φορά που χαίρομαι πάρα μα πάρα πολύ 
εάν μου λέγατε πριν 9 μήνες ότι δεν θα είχες υπολογιστή δεν θα ίδρωνα καθόλου 
τόσο ωραία ήταν η σχέση μου.
Τώρα έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου, όλα αυτά που είχα φτιάξει δεν υπήρχαν......όχι 
μόνο της δουλειάς μου αλλά και άλλα πολλά...
Δεν υπήρχε ούτε ένας σελιδοδείχτης σας έχασα αγαπημένες-οι μου , όποιος μπορεί ας μου 
αφήσει κάποιο σχόλιο με το όνομα του blog του για να τον βρω σύντομα
Σας ετοιμάζω και τα γενέθλια του Πασσά δεν αργώ...
αναμείνατε...

2 σχόλια:

  1. Αχ, βρε παιδί, αυτά είναι τα χειρότερα! Ελπίζω ο Ιούνιος να σου πάει καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι σου κάνει ένας πασάς! Περιμένουμε να επανέλθεις δριμύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή