Σελίδες

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ένας χρόνος μαζί το γιορτάζω με τουρτίτσα η πανεύκολη !



Ένας ολόκληρος χρόνος από τη στιγμή  που ξεκίνησα δεχά δεχά
να φτιάξω και εγώ ένα blog όχι για να προβάλω τη δουλεία μου, όχι δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου, ήθελα και συνεχίζω να θέλω να μεταφέρω εικόνες από τα πράγματα που κάνω είτε αυτά έχουν να κάνουν με οικογένεια είτε με  κατασκευές είτε με ιδέες , είτε με γεύσεις γλυκές ή αλμυρές όπως είναι άλλωστε και η ίδια η ζωή.

Αυτές οι εικόνες μπορεί να είναι η αφορμή για καποιον να ξεκινήσει να δημιουργεί , να ονειρεύεται, να προσπαθεί , να μην το βάζει κατω...
   
Κατά καιρούς ασχολιόμουν και με διαφορετικά πράγματα ίσως επειδή από τη φύση μου βαριέμαι εύκολα ψάχνω πάντα να κάνω κάτι δημιουργικό , μα θα μου πει κάποιος είναι δημιουργικό βρε παιδί μου το να γράφεις σε ένα blog  και απαντώ με πολύ σιγουριά ότι                           ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ!!!

Σε εμένα τουλάχιστον επιδρά και σαν ψυχοθεραπεία ποτέ δεν φανταζόμουν ότι, ότι κάνω ή φτιάχνω θα άρεσε,  είναι απο μόνο του μαγεία 
και μόνο  που επικοινωνείς με τους αναγνώστες σου και όχι μόνο
αποκτάς φιλίες από όλον το κόσμο
ανταλλάσσεις απόψεις
γίνεσαι καλύτερος 
αυτό  λέει πολλά .

Πόσα πράγματα που έκανα από παιδί ανήκουν στη κατηγορία DIY
τα βλέπω σε άλλα blog άκια και δεν πιστεύω ότι δεν έχω φωτογραφίες 
α! πάνω που λέμε για φωτογραφίες την κουβαλάω παντού μου, (την άτιμη τη φωτογραφική εννοώ ) και δεν ξέρω να τη δουλεύω ακόμη όπως φυσικά και τον υπολογιστή 

ρωτώντας παν στη πόλη έτσι και εγώ, δεν αφήνω τίποτα που να μη φωτογραφίσω είναι τόσα αυτά που θέλω να μοιράζομαι μαζί σας που αν είχα το χρόνο θα μπορούσα να κάνω ανάρτηση και 2 φορές την ημέρα αλλά δυστυχώς δεν είναι πάντα εύκολο η καρδιά θέλει μα οι υποχρεώσεις όχι 
είναι στιγμές, ωραίες στιγμές που θέλω να μένουν και να μοιράζομαι ...



Ένας χρόνος μαζί και το γιορτάζω το λοιπόν  με τουρτίτσα,
της οποίας τη συνταγή για τη κρέμα θα βρείτε σε παλαιότερη ανάρτηση  εδώ
και αντί παντεσπάνι χρησιμοποίησα έτοιμα σαβουαγιάρ , φλούδες λευκής σοκολάτας και κουβερτούρα, και πουράκια με γεύση μέντας.

Η συναρμολόγηση περιγράφετε με τις εικόνες







Σβήνοντας το λοιπόν το κεράκι μου, εύχομαι και ο επόμενος χρόνος να είναι γέμάτος υγεία για όλους μας, και πολύ δημιούργικος επίσης
Φιλικά
Αρχοντία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου