Σελίδες

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Γλυκό του κουταλιού σταφύλι


Γλυκό του κουταλιού Σταφύλι και ναι, είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω και είμαι πολύ χαρούμενη 
γιατί βγήκε πεντανόστιμο, τόσα χρόνια είχα τα σταφύλια και τα έτρωγαν τα πουλιά,
έπεφταν στο χώμα και εγώ τα σνόμπαρα αλλά φέτος αφήστε που τα τσάκισα και εγώ και τα παιδιά
και το αφεντικό φυσικά .
Με το που έπεσε στα χέρια μου η συγκεκριμένη συνταγή της Αλεξίας Αλεξιάδου  είπα ότι θα την κάνω κιόλας και έτσι και έγινε πριν 3 Κυριακές.
 Το έφτιαξα!!!
 

Βέβαια να πω ότι το καθάρισμα μου πήρε λίγη ώρα παραπάνω που δεν το περίμενα αλλά δεν πειράζει , η συνταγή είναι η παρακάτω εγώ την έφτιαξα με 2 κιλά σταφύλια άρα διπλασίασα τις δοσολογίες.

Γλυκό του κουταλιού Σταφύλι

Υλικά 

1 Κιλό σταφύλια χωρίς κουκούτσια εγώ έβαλα Σουλτανίνα
1/2 κ χυμό λεμονιού
1 Κιλό ζάχαρη
2 κ νερό

Εκτέλεση

Πλένω και καθαρίζω τις ρώγες , τις απλώνω σε μία κατσαρόλα και τις ραντίζω με το χυμό
του λεμονιού, σιγοβράζω για 5' 

Βράζω χωριστά τη ζάχαρη με το νερό, ανακατεύοντας μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη
σταματάω το ανακάτεμα και βράζω για 5 ' το σιρόπι σκεπασμένο.

Στραγγίζω τις ρώγες και βάζω τις μισές μέσα στο σιρόπι, βράζω για 5' 
αφαιρώ και το αφρό που δημιουργείται.

Κατεβάζω τη κατσαρόλα από τη φωτιά και  με τρυπητή κουτάλα
 βγάζω τις ρώγες από το σιρόπι και τις τοποθετώ πάνω σε τρυπητό .

Επαναλαμβάνω τη διαδικασία με τις υπόλοιπες ρώγες.

Βράζω τέλος το σιρόπι μόνο του να δέσει , ξαναγυρίστε όλες τις ρώγες πίσω 
σε αυτό και βράστε για άλλα 5' ακόμη,

εγώ το άφησα και  24 ώρες να ξεκουραστεί  και το ξαναέβρασα για 7' ακόμη την επόμενη ημέρα.
 
Το έβαλα σε μπουκαλάκια  και βαζάκια και έτοιμο , διατηρείτε στο ψυγείο.











Φυσικά το άφησα να κρυώσει πριν  το βάλω στα βαζάκια.


Καλή επιτυχία σε όσους το τολμήσουν δεν θα χάσουν,
από του χρόνου πρώτα ο Θεός θα φτιάξω ποσότητα 

πάρα πολύ ωραίο και με γιαούρτι.


1 σχόλιο:

  1. ο μπαμπας μου φτιαχνει στο χωριο γλυκα του κουταλιου, απ'το κτημα στο πιατο!εννοειται οτι κανει και σταφυλι, μας αρεσει οικογενειακως!βαλε ενα κουταλακι να γλυκανουμε τον πονο μας....
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή